Co wziąć pod uwagę podczas wyboru miejsca konferencję?
Najważniejsze czynniki, które należy wziąć pod uwagę, organizując konferencję to przede wszystkim:
1. Lokalizacja
Kluczowe znaczenie przy wyborze hotelu na konferencję ma jego lokalizacja. Idealny na organizację eventu będzie obiekt, który jednocześnie zapewni uczestnikom łatwy dojazd i pozwoli im zachwycić się pięknymi widokami. Z tego powodu doskonałym miejscem na konferencję mogą okazać się góry.
2. Wyposażenie
Dobry hotel na konferencję powinien oferować nowoczesne, bogato wyposażone sale konferencyjne – najlepiej kilka o różnej wielkości. Dzięki temu można dostosować miejsce na konferencję do potrzeb firmy i liczby uczestników wydarzenia. Sala w hotelu na konferencję powinna zapewniać dobrej jakości sprzęt audiowizualny i nagłośnieniowy.
3. Menu
Lokalizacja hotelu na konferencję i wyposażenie sal to nie wszystko. Podczas wydarzenia firmowego niezbędne będzie również wyżywienie. Poza posiłkami standardowymi, czyli śniadaniem i obiadokolacją, warto pomyśleć również o zimnych i ciepłych napojach oraz słodkich i słonych przekąskach. Zróżnicowane menu przypadnie do gustu wszystkim uczestnikom.
4. Noclegi
Kolejnym czynnikiem decydującym o wyborze hotelu na konferencję, są oferowane przez niego noclegi. Jasne i przestronne pokoje z klimatyzacją, w których uczestnicy konferencji będą mogli udać się po udanym spotkaniu, to ważny aspekt całego wyjazdu. Powinny one oferować komfortowy wypoczynek po długim dniu, a jednocześnie pozwalać na kontynuowanie pracy. Dlatego istotne jest, aby zapewniały dostęp do szybkiego internetu oraz biurko z krzesłem.
5. Osobisty koordynator
Dobry hotel na konferencję to miejsce, które oddaje do dyspozycji firmy koordynatora wydarzenia, z którym będą ustalane jego najdrobniejsze szczegóły. Jest to osoba, która czuwa nad prawidłowym przebiegiem całego pobytu. Usługa concierge to spora wygoda, która w znacznym stopniu odciąża pracownika firmy, odpowiedzialnego za organizację konferencji.
6. Dodatkowe atrakcje
Konferencja to przede wszystkim intensywna praca, jednak warto pomyśleć również o zaplanowaniu czasu wolnego. Zwłaszcza że często wyjazdy tego typu trwają kilka dni. Co zrobić, aby cały pobyt okazał się pozytywnym doświadczeniem? Możliwości jest wiele! W ofercie hoteli na konferencje znaleźć można między innymi wspólne ogniska, wycieczki quadami czy konkursy z nagrodami.
7. Strefa wypoczynku
Na koniec równie istotna kwestia – pracownikom po stresującym dniu konferencji należy się błogi relaks. Dlatego nowoczesne hotele na konferencje wyposażone są w kompleksy basenowe, jacuzzi, sauny oraz gabinety SPA. Możliwość skorzystania z tych udogodnień doceni każdy uczestnik jesiennego wyjazdu firmowego.
Hotel Czarny Potok – najlepsze miejsce na konferencję w górach
Gdzie zorganizować konferencję w górach? Polecamy Hotel Czarny Potok – największe centrum konferencyjne w zachwycającym jesienną aurą Beskidzie Sądeckim. Pięknie położony, luksusowy górski ośrodek w otoczeniu pięknych krajobrazów – to gwarancja udanego i niezapomnianego wydarzenia.
Organizacja eventów jest specjalizacją hotelu w Krynicy-Zdroju, jednej z najstarszych i najpopularniejszych miejscowości uzdrowiskowych Polski. Centrum konferencyjne ośrodka to aż 3 modułowe sale konferencyjne – Jan Sobieski (196 m2, max. 200 osób), Nubis (250 m2, max. 120 osób) i Sala Kwiatowa (241 m2, max. 310 osób).
Czarny Potok to najlepszy hotel i miejsce na konferencje w górach – zarówno duże wydarzenia, jak i bardziej kameralne spotkania. Dzięki modułowemu systemowi sal przestrzeń ośrodka może być swobodnie dopasowana potrzeb i oczekiwań każdej firmy. W każdej sali znajduje się niezbędne wyposażenie konferencyjne: projektor z ekranem, telewizor 50”, odtwarzacz DVD, flipchart i materiały piśmiennicze, nagłośnienie i mikrofon bezprzewodowy. Sale konferencyjne są klimatyzowane i oferują dostęp do szybkiego WiFi. Nad organizacją i przebiegiem wydarzenia czuwa dedykowany opiekun i profesjonalna obsługa ośrodka. Uczestnikom konferencji zapewnione jest wyśmienite jedzenie i noclegi w komfortowo zaaranżowanych pokojach.
Konferencje w Czarnym Potoku to również ogrom rozrywek dla uczestników – gry terenowe, rywalizacja na torze bowlingowym, warsztaty dla miłośników sztuki, występy artystyczne, quizy, lot balonem, wycieczki po okolicy, skutery śnieżne, psie zaprzęgi, kuligi z pochodniami i grzańcem to tylko część z nich. Z szerokiego portfolio zajęć integracyjnych z łatwością można wybrać takie, które będą pasować do formuły spotkania i oczekiwań grupy.
Po dniu pełnym wrażeń uczestnicy znajdą wytchnienie w nowoczesnej hotelowej strefie SPA&wellness z basenem, saunami i jacuzzi, gdzie na uczestników konferencji czeka wymarzone jesienne wytchnienie dla ciała i ducha.
Sprawdź również: HGóry czy morze – jak przedłużyć wakacje po sezonie urlopowym?