1. Zarejestrować się w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i SMS Gość otrzyma 16-cyfrowy kod, który posłuży recepcjoniście do rozliczenia Państwa pobytu bonem. Na stronie www.bonturystyczny.gov.pl znajdziecie nas Państwo pod nazwą J.W. CONSTRUCTION HOLDING SA
2. Hotel rozlicza należności bonem tylko za rezerwacje dokonane bezpośrednio w hotelu (telefonicznie: 18 530 30 01, mailowo: rezerwacje@czarnypotok.com lub za pośrednictwem systemu hotelowego rezerwacji on-line www.hotelczarnypotok.pl).
3. Podczas zameldowania recepcjonista poprosi o 16 cyfrowy kod, a następnie posłuży się nim blokując określoną wartość środków na poczet pobytu na platformie ZUS. Działanie recepcjonisty będzie wymagało uwierzytelnienia, dlatego otrzymacie Państwo SMS oraz e-mail z kodem PIN, który potrzebujemy do dokończenia blokady środków na Państwa koncie na poczet realizowanej u nas rezerwacji. W tym procesie niezbędnym jest, byście mieli Państwo dostęp do telefonu lub skrzynki mailowej, które wskazaliście Państwo w PUE ZUS.
4. Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji opłacacie Państwo kartą lub gotówka podczas zameldowania. W związku z tym, że pobyt jest co do zasady realizowany na rzecz dziecka nie może być jednocześnie pobytem biznesowym, dlatego na pozostałą część płatności recepcjonista nie wystawi faktury na firmę.
5. Usługę gastronomiczną (restauracja) możemy rozliczyć bonem turystycznym jedynie, jeśli jest spakietowana z noclegiem.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie ZUS.
Sprawdź również: Nagroda Travellers 'Choice 2020 dla Czarnego Potoku